To wielofunkcyjne urządzenie do profesjonalnej pracy z wtryskiwaczami elektromagnetycznymi, piezoelektrycznymi oraz regulatorami układów paliwowych samochodów osobowych, ciężarowych i sprzętu specjalnego producentów: Bosch, Denso, Delphi, Siemens, Cat i wielu innych. Jednostka sterująca zapewnia: diagnostykę wydajności objętościowej, kształtu i intensywności wtrysku, pomiar RLC, minimalnego ciśnienia wznoszenia iglicy wtryskiwacza, gęstość hydrauliczną, pomiar skoku kulki Bosch, Denso, pomiar skoku pakietu piezoelektrycznego, pomiar rezystancji pakietu piezoelektrycznego, wyznaczanie prądów otwierania/zamykania elektromagnetycznych i piezoelektryczne wtryskiwaczy diesla. Można go stosować zarówno jako część profesjonalnego stanowiska diesla, jak i podczas kontroli typu „input control” w samochodzie i (lub) miejscu pracy operatora stółu probierczego itp.
Urządzenie zapewnia:
aktywacje wtryskiwacza (1 kanał) w celu pomiaru wydajności wolumetrycznej oraz oceny kształtu i intensywności strumienia wtrysku
dostarczanie konfigurowalnych impulsów prądowych do pomiaru skoku kulki za pomocą czujnika zegarowego. CZUJNIK ZEGAROWY NIE JEST WLICZONY W ZESTAW DOSTAWY!
dostarczanie konfigurowalnych impulsów napięcia do pomiaru skoku pakietu piezoelektrycznego za pomocą czujnika zegarowego
pomiar prądu przepływającego przez pakiet piezoelektryczny;
pomiar rezystancji pakietu piezoelektrycznego;
uruchomienie wtryskiwaczy piezoelektrycznych w celu pomiaru przepływu objętościowego wtryskiwacza piezoelektrycznego przez zawór sterujący za pomocą przepływomierza;
wyznaczanie prądów otwarcia/zamknięcia elektrozaworów wtryskiwaczy i pompowtryskiwaczy
automatyczna lub ręczna kontrola ciśnienia w układzie
automatyczne zabezpieczenie nadprądowe wtryskiwacza i regulatora ciśnienia